Obchodní podmínky

Stav karet

Karty nabízené v internetovém obchodě Tolarie.cz jsou v anglickém jazyce a stavu mint/nearmint, pokud není uvedeno jinak. 

Jiný než anglický jazyk karty je uveden v řádku karty ikonou non-english (v tomto případě se jedná o jiný světový jazyk než angličtinu) nebo v závorce za jménem karty konkrétním označením jazyka.

Stav karet posuzujeme a uvádíme následovně: 

MINT/NEARMINT (M/NM): Karta ve výborném stavu, většinou hned po rozbalení z boosteru daná do obalu (ačkoli díky nízké kvalitě tisku v posledních letech mohou být karty lehce poškozené na rozích)

EXCELENT (EX): Karta nese malá poškození, ale už se nedá označit jako NM. Poškození nejsou příliš viditelná, ale při bližším zkoumání si jich všimnete nebo se jedná třeba jen o jedno viditelně poškozené místo na kartě.

GOOD (GD): Karta v této kategorii vykazuje na první pohled viditelné menší poškození jako třeba odřené růžky, drobnější bílé plochy na černých okrajích, drobná poškrábání nebo drobná prohnutí způsobené například mícháním/hraním karty bez obalů. Cena těchto karet je oproti m/nm snížená dle míry poškození.

LIGHTLY PLAYED (LP): Karta s větším poškozením, obvykle to jsou odřené hrany a rohy, popřípadě poškrábaný povrch.

PLAYED (PL): Karty s výraznějším poškozením - na první pohled jsou to viditelné vady jako: odření, prohnutí, menší stopy poškození vodou nebo velké škrábance. Řadíme sem také karty s fixem obtaženou černou linkou karty. Karty z této kategorie vyžadují při turnajovém hraní použití obalů s neprůhlednou zadní stranou. Cena těchto karet je oproti m/nm snížená dle míry poškození.

HEAVILY PLAYED (HP): Karty s opravdu výrazným poškozením, mohou mít zlomené rohy a jiná výrazná mechanická poškození. Karty z této kategorie mohou být nevhodné pro turnajové hraní na profesionální úrovni.

SPECIALITY: Karty podepsané ilustrátorem jsou kromě řazení dle kategorií výše uvedeny jako "signed" a karty s razítkem (značí se takto například karty na draftem během GP) mají extra označení "stamped".

Základní údaje

provozovatel eshopu Tolarie.cz
Tolarie s.r.o., Labská 13, 530 02 Pardubice, DIČ: CZ02037181
email: info@tolarie.cz
tel: 731 307 276

Jsme plátci DPH.

Objednávka zboží

Pro provedení objednávky zboží je nutné provedení registrace s uvedením kontaktních/dodacích údajů. Objednání zboží probíhá výběrem jednotlivých položek v daném množství z katalogu. Cena zboží je uvedena u každé položky, která je aktuálně skladem. Objednat lze pouze položky, které jsou skladem. Cena dopravy je uvedena v sekci dodání zboží. Objednávka zboží je ze strany zákazníka ukončena jejím potvrzením v nákupním košíku. Po úspěšném dokončení objednávky budete informováni emailem na adresu zadanou při registraci. Pokud email neobdržíte, znamená to, že objednávka neproběhla úspěšně. Tento email ještě není závazným potvrzením objednávky, ale informováním o přijetí objednávky do systému dodavatele. U kusových karet prodávaných zároveň v kamenné prodejně totiž může nastat situace, kdy nejsme schopni zajistit okamžité upravení jejich aktuálního stavu v eshopu. Konečné potvrzení objednávky je provedeno následným emailem, kdy dodavatel potvrdí obsah objednávky, zejména typ produktu, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, a způsob a termín doručení. Tento okamžik je považován za uzavření kupní smlouvy.

Minimální cena objednávky pro zaslání poštou je 200,- Kč bez započítání poštovného. Minimální částka objednávky k osobnímu vyzvednutí není stanovena.

Ceny jednotlivých kusových karet nejsou ze strany Tolarie.cz závazné. Vz

Tolarie.cz si vyhrazuje právo zrušit objednávku zadanou prostřednictvím internetového obchodu.

Tolarie.cz si vyhrazuje právo při objednávce více než čtyř kopií stejné karty MtG, snížit počet takové karty právě na čtyři kusy před odesláním potvrzení objednávky zákazníkovi.

Zrušení objednávky

Objednávka může být zrušena ze strany zákazníka i dodavatele až do potvrzení objednávky dodavatelem a to bez udání důvodu. Je-li objednávka zrušena dodavatelem, zpravidla je uveden i důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

Pokud zákazník objednávku vytvořenou přes internet s dodáním poštou neuhradí do tří dnů znamená to, že zákazník od objednávky odstupuje. Následně bude upozorňen e-mailem, že objednávka byla systémem stornována.

Dodání zboží

Při doručení poštou a platbou v hotovosti činí dobírka 149Kč u kusových karet a 219Kč u ostatního zboží.


Při doručení poštou a platbou bankovním převodem předem činí poštovné 89Kč u kusových karet a 159Kč u ostatního zboží.

Při doručení poštou a platbou bankovním převodem je také možné si nechat zboží doručit pomocí službou EMS, která garantuje doručení další pracovní den před druohu hodinou odpoledne. Cena této služby činí 189Kč. 

Při osobním odběru na prodejně se cena za dodání zboží neplatí.

Objednávky vyřizujeme, pokud je všechno zboží skladem, do jednoho pracovního dne od potvrzení objednávky. Zasíláme je doporučeně prostřednictvím České pošty. Dodací lhůta přepravcem je mimo vliv našeho eshopu, ale běžně se jedná o 1 až 5 pracovních dní.

Minimální cena objednávky pro zaslání poštou je 200Kč bez započítání poštovného. Minimální částka objednávky k osobnímu vyzvednutí není stanovena.

Dodání zboží do zahraničí: do zahraničí standardně zboží neposíláme, po předchozí dohodě se lze domluvit s doručením na Slovensko

Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží. V případě jeho poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

Dojde-li k poškození zboží před jeho převzetím zákazníkem, má zákazník právo na bezplatnou výměnu zboží. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo od smlouvy odstoupit.

Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Pokud zákazník objednává zboží přes internet a odebírá ho osobně, dodavatel pouze potvrzuje, že zboží je pro zákazníka v provozovně rezervováno.

Při osobním odběru zboží je možné se zastavit pro objednávku kdykoliv v otvírací době provozovny. Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 3 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.

Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.

Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky a další otázky se řídí aktuálním zněním zákonů č. 40/1964, 634/1992 Sb. 

Ochrana osobních údajů

Pokud jste naším zákazníkem, odběratelem novinek nebo návštěvníkem webu, svěřujete nám své osobní údaje. My zodpovídáme za jejich ochranu a zabezpečení. Seznamte

se, prosíme, s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR (Nařízení o ochraně osobních údajů).

Kdo je správce?

Tolarie s.r.o., IČO 02037181, se sídlem Labská 13, 530 02 Pardubice. Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku, vedeného Krajským soudem v Hradci Králové.

Vaše osobní údaje  zpracovávám jako správce, tj. určujeme, jak budou osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem, po jak dlouhou dobu a vybíráme případné další zpracovatele, kteří nám se zpracováním budou pomáhat.

Kontaktní údaje

Pokud se na nás budete chtít v průběhu zpracování obrátit, můžete nás kontaktovat na tel. čísle +420 731 307 276 nebo na e-mail: info@tolarie.cz

Rozsah osobních údajů a účely zpracování

Zpracováváme osobní údaje, které nám svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):

• poskytování služeb, plnění smlouvy

vaše osobní údaje v rozsahu: e-mail, jméno a příjmení, bydliště nezbytně potřebujeme k plnění smlouvy (např. zaslání přístupů do aplikace, zasílání online kurzu, atd, dodání zboží.

• vedení účetnictví

Jste-li zákazníky, vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebujeme, abychom vyhověli zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů.

Vaše osobní údaje si ponecháváme po dobu běhu promlčecích lhůt, pokud zákon nestanoví delší dobu k jejich uchování nebo jsme v konkrétních případech neuvedli jinak.

Cookies

Při procházení našich webových stránek zaznamenáváme vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které stránky přicházíte.

Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věříme, že díky tomu vám můžeme nabídnout ještě lepší služby. Cookies pro cílení reklamy budou zpracovávány jen na základě vašeho souhlasu.

Naše webové stránky lze procházet také v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete na svém počítači zakázat.

Zabezpečení a ochrana osobních údajů

Chráníme osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Chráníme je jako kdyby byli naše vlastní. Přijali jsme a udržujeme veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.

Předání osobních údajů třetím osobám

K vašim osobním údajům mají přístup naši zaměstnanci a spolupracovníci.

Pro zajištění konkrétních zpracovatelských operací, které nedokážeme zajistit vlastními silami, využíváme služeb a aplikací zpracovatelů, kteří umí data ochránit ještě lépe než my a na dané zpracování se specializují.

Jsou to posyktovatelé následujících platforem:

SmartSelling a.s. (SmartEmailing, MioWeb, FAPI, Proaffil)

Facebook

Google

Je možné, že se v budoucnu rozhodneme využít další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování. Slibujeme vám však, že v takovém případě při výběru, budu na zpracovatele klást minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování jako na sebe.

Předávání dat mimo Evropskou unii

Veškeré zpracování osobních údajů bude prováděno na území EU.

Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů

V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv. Pokud budete chtít některého z těchto práv využít, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: info@tolarie.cz

Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránku se zásadami zpracování osobních údajů.

Díky právu na přístup nás můžete kdykoli vyzvat a já vám doložím ve lhůtě 14 dní, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč.

Pokud se u vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů.

Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že zpracováváme vaše nepřesné údaje, domníváte se, že provádíme zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat nebo pokud jste vznesl námitku proti zpracování.

Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování. (Např. odhlášením z newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení.)

Právo na přenositelnost

Pokud byste chtěli své osobní údaje vzít a přenést k někomu jinému, budeme postupovat stejně jako při využití práva na přístup - jen s tím rozdílem, že vám informace dodáme ve strojově čitelné podobě. Tady potřebujeme alespoň 31 dní.

Právo na výmaz (být zapomenut)

Vaším dalším právem je právo na výmaz (být zapomenut). Nechceme na vás zapomenout, ale pokud si to budete přát, máte na to právo.

V takovém případě vymažeme veškeré vaše osobní údaje ze svého systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh.

Na zajištění práva na výmaz potřebujeme 14 dní.

V některých případech jsme vázáni zákonnou povinností, a např. musíme evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě tedy smažeme všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jiným zákonem. O dokončení výmazu vás budeme informovat na e-mail.

Stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů

Pokud máte pocit, že s vašimi údaji nezacházíme v souladu se zákonem, máte právo se se svou stížností kdykoli obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme moc rádi, pokud nejprve budete o tomto podezření informovat nás, abychom s tím mohli něco udělat a případné pochybení napravit.

Odhlášení ze zasílání newsletterů a obchodních sdělení

E-maily s inspirací, články či produkty a službami vám zasíláme jste-li náš zákazník na základě našeho oprávněného zájmu.

Pokud zákazníkem ještě nejste, posíláme vám je jen na základě vašeho souhlasu. V obou případech můžete ukončit odběr našich e-mailů stisknutím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu.

Mlčenlivost

Dovolujeme si Vás ujistit, že naši zaměstnanci i spolupracovníci, kteří budou zpracovávat Vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů. Tato mlčenlivost přitom trvá i po skončení závazkových vztahů s námi. Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.

Tyto zásady zpracování osobních údajů platí od 25.5.2018.

Poslední aktualizace: 11.5.2021

na začátek